May 13, 2013

Trzymaj Fashion - Colorful Thoughts

Björk - I've seen it all  ♫ ♫ ♫

Słoneczny oddech pozwala mi żyć wiosenną radością, którą wymarzyłam sobie pokolorować dotykiem dziewczęcych barw. Te barwy dodają mi energii i siły, ale i pozwalają poczuć prawdziwy urok kobiecości, której nie potrafię chować w mrocznym ukryciu. 
Kokardy, kwiaty, spódniczki i kolorowe dodatki tańczące w słońcu dodają mi radości i szczęścia, bo przecież przyszła wiosna, kolorowa i radosna. Jedynym w swoim rodzaju dodatkiem jest złoty pasek podkreślający talię, przypominający trochę anorektyczne dłonie, których motyw pozwala na chwilę zapomnienia i prowadzi do krainy spokoju (gdzie kobieta ma więcej dłoni niż zwykle, a praca jaką wykonuje zdaje się być lżejsza i łatwiejsza). Tych dłoni ciągle nam, kobietom brakuje, a pasek jest ich wizualną alternatywą, która co prawda nie wykona jakiejkolwiek pracy, ale  uszczęśliwi i doda energii. Szukając kobiecości w dzisiejszych (nie łatwych z resztą) czasach  rozmyślam o kokardach, bo to one są odzwierciedleniem moich uczuć, tego jaka jestem, kim byłam  i jak wspominam dzieciństwo, które (ubolewam) nigdy już nie wróci.  Zapewne pamiętacie post w którym opisywałam sposób wiązania wstążki w kokardę, a raczej kokardy, bo na jednej wstążce udało mi się zawiązać takie dwie (taka to ze mnie sprytna mysz). Na wypadek gdyby jedna poczuła się samotnie, wspaniałomyślnością było danie jej przyjaciółki, która śpiewa o radości i szczęściu, a jej głos tańczy w rytmie przeplatanym broszką
Jedno jest pewne, ta miętowa bluzeczka z fikuśnymi kokardami, fioletowy żakiet i różowe rajstopy potrzebowały prawdziwej ozdoby, a taką od zawsze są buciki 'Irregular Choice'. Nietypowe połączenie tkanin, dziwaczny obcas i magiczna ozdoba (wyglądająca trochę jak wypchana kwiatami bułka) nie bez powodu dała im nazwę 'burger z frytkami'. To buty, obok których nie można przejść obojętnie, które można kochać albo nienawidzić, a jakość utwierdza w przekonaniu, że prędzej mogłyby się znudzić niż zniszczyć. 
Kolorowa kreacja, cukierkowe obcasiki, barwne dodatki i talia podkreślona 'dłońmi' tworzą pejzaż wiosennej przygody. Tą kolorową 'paradę'  jeszcze bardziej uradowała Macademian Girl, która dała mi możliwość uczestniczenia w kolejnym etapie konkursu Trzymaj Fashion. To szczęście, jakie nie potrafię opisać słowami, (a zdjęcia są dowodem na jego prawdziwe istnienie) wywołało euforię wiosennego tańcu w rytmie kolorowej kreacji, która mam nadzieję ucieszy i was.

Hummingbird Girl





Wearing :
Blazer - River Island, Blouse - Vintage Shop (2nd hand), Skirt - Lipsy, 
Tights - Debenhams,
Heels - Irregular Choice, 
Earrings - Atmosphere, 
Fascinator - Ebay, 
Belt - Motel,
Bag - Irregular Choice,
Yellow Ring - Paris Boutique, Pink Ring - Atmosphere,  Brooch - Topshop.



51 comments:

  1. you are so beautiful, pretty look ;)

    ReplyDelete
  2. Oh wow! That jacket is so bright and fun. Your belt is cute as is your hair. And those pink tights look fantastic on your legs. Hope you bring those back again. So lovely!

    And thank you so much for visiting my blog and your SO sweet comment. I really appreciate it. Those tights are so awesome.

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aniu, jest fantastycznie! Każdy element dopracowany, kolorki dają kopa energii od samego patrzenia, a te buty... Od zawsze podziwiam obuwie IC, ale jakoś trudno było mi się zdecydować (za duży wybór, hehe), ale teraz to już na pewno sobie jakieś kupię! Bardzo podoba mi się połączenie fioletu i słodkiej mięty. Zdradzisz, u jakiego sprzedawcy ebay kupiłaś pasek? Ma jakąś markę, której można się uczepić przy szukaniu? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ślepa kura jestem - pisze jak wół, że pasek marki marki Motel. :P

      Delete
  4. Jak tu u Ciebie pięknie i kolorowo

    ReplyDelete
  5. piękna, kolorowa ślicznota :)) Twój styl jest bardzo wyjątkowy, ale na prawdę bardzo mi się podoba :) oby więcej takich ludzi!

    ReplyDelete
  6. great pictures and great blazer :)

    ReplyDelete
  7. Love that blouse and the scenery is awesome!

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz prześlicznie! Gratuluję pierwszego etapu w konkursie !!!!

    ReplyDelete
  9. Pasujesz do tego ogrodu, bajecznie, kolorowo i kwitnąco wyglądasz...

    ReplyDelete
  10. I want your coat!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Anonymous13/5/13

    Wyglądasz kwitnąco, radośnie, pięknie i na mega szczęśliwą :D Robisz to co kochasz i na prawdę wspaniale Ci to wychodzi. Twój uśmiech na buzi jest nieodłącznym elementem na tych zdjęciach, więc wyglądasz jeszcze piękniej. Mam ochotę Cię w końcu przytulić jak te Twoje dłonie na brzuchu od paska :D Jeszcze parę dni :****

    ReplyDelete
  12. Jesteś kolorowym geniuszem!

    ReplyDelete
  13. Bardzo optymistyczne i kolorowe stylizacje!:)))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. A very colorful outfit, very nice

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    ReplyDelete
  15. oh wow... this is you! you suits well with this look and belong to Capitol City!
    I want that flower on your hair, makes a perfecttttt fascinator for me!
    great post!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Such a cool outfit! Full of colour and fun!! kisses

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  17. prześlicznie! jak zwykle zresztą, nic innego napisac nie można :)
    no i gratulacje! trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  18. Loving that purple blazer!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    ReplyDelete
  19. piszesz i wygladasz magicznie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, życie to magia :) Pozdrawiam

      Delete
  20. Jestem pod wrażeniem Twoich stylizacji! Są przepiękne!

    ReplyDelete
  21. jak tu kolorowo ;)

    ReplyDelete
  22. U Ciebie jak zawsze kolorowo! Uwielbiam to jak bawisz się kolorami, baaardzo wiosennie :)

    ReplyDelete
  23. Jestes jak barwny ptak, kolorowa i odwazna. Prezentujesz kompletnie nie moj stYl ale spodniczke bym Ci ukradla.

    ReplyDelete
  24. Masz niesamowite włosy !
    Strój rodem z żurnali modowych ;) trzymam kciuki za trzymaj fason !

    ReplyDelete
  25. Ale jesteś UROCZA! Buzia się cieszy jak się na Ciebie patrzy. ;)

    ReplyDelete
  26. Great look! I could never pull it off like you do.

    Please feel free to enter my Daniel Wellington giveaway (here) - you could win yourself a watch worth £200!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    ReplyDelete
  27. bardzo w stylu macademian!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję za odwiedziny. Tak dla sprostowania- to jest mój styl, od zawsze. Pozdrawiam

      Delete
  28. You have such amazing and unique style, love this colorful and vibrant ensemble, the styling is fabulous!

    ReplyDelete
  29. WOW...beautiful. Such a lovely look.

    ReplyDelete
  30. Cute outfit! I love all those colours. The picture in the 'about' part up left is lovely by the way. :) xo

    ReplyDelete
  31. Naprawdę fajnie, masz mój głos! I trzymam kciuki :)

    vamppiv.blogspot.com
    sylwiablach.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, tak bardzo się cieszę !!! Pozdrawiam, ściskam i całuję !!!

      Delete
  32. Dear, u have an awesome style!
    great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna



    ReplyDelete
  33. Zagłosowane, Aneczko! Powodzenia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za oddany głos, cieszę się baardzo :)

      Delete
  34. Zwariowany zestaw! Masz mój głos! Pozdrawiam- Anna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, jest mi baaaardzo miło. Pozdrawiam

      Delete
  35. Thank You very much, hope You'll get a chance to visit my blog again. Have a nice day sweetie

    ReplyDelete
  36. Wow...Świetnie piszesz no i jaki stylowy look!!!!!Pozdrawiam...

    ReplyDelete
  37. ispiracja Macademian ale bardzo ładnie Ci to wyszło i do twarzy Ci ! :)

    ReplyDelete
  38. Wyglądasz mistrzowsko i szczerze się dziwię, że na Trzymaj Fashion masz tak słabą notę! Niektórzy nie mogę się z Tobą równać, a niestety ocenę mają lepszą. Jak zwykle nie rozumiem świata. :)
    I te porównania do Macademian Girl, geniusz. Przecież wiadomo, że jak ktoś ubiera się mega kolorowo to NA PEWNO zgapia (albo ładniej - inspiruje się) stylem Tamary. Dziękuję, nie rozumiem świata po raz drugi. :)
    Zadaję sobie pytanie: dlaczego na Twojego bloga trafiłam dopiero teraz? Nie wiem. Ale biję się w pierś i idę nadrobić tyle postów, ile tylko mi się uda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za mega super pozytywny komentarz! Rzeczywiście komentarze porównujące mnie do Tamary nie są tu na miejscu bo to jest MÓJ styl, od zawsze. Macademian Girl jest dla mnie niczym bratnia dusza, która pozwoliła jeszcze bardziej zrozumieć istotę bycia sobą. Kiedyś nawet próbowałam być 'klasyczna' ze względu na niemiłe komentarze innych, co nie trwało długo. Teraz po prostu postanowiłam pokazać to wszystko całemu światu i na zawsze pozostać sobą. Dziękuję jeszcze raz za przepiękne słowa i zapraszam ponownie. Pozdrawiam Ciepluteńko

      Delete
  39. Such a pretty array of colors! You look colorful and gorgeous here. Very unique style. I loce those pumps!

    johnbmarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Fantastyczny strój!
    Z przyjemnością dałam gwiazdkowego maksa :)
    Powodzenia w konkursie!
    A wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, bardzo serdecznie! Na pewno zajrzę, pozdrawiam.

      Delete
  41. Anonymous24/5/13

    Ha Ha Ha te porównania do Macademian Girl mnie rozwalaja. Jeste on niebo ladniejsza od niej i masz lepszy gust !!! Pozdrawiam. Marta

    ReplyDelete

Thank You for Visiting my Blog. I'd love to hear from you, post your comments or shoot me an email with any questions.

Hummingbird Girl