October 03, 2013

Dancing Scarf in the Rhythm of the Singing Beach

Sting - Desert Rose

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in pain
I dream of love as time runs through my hand
I dream of fire
Those dreams are tied to a horse that will never tire
And in the flames
Her shadows play in the shape of a man's desire
 
 

 
 
Praia da Marinha / Algarve
 
Wearing :
Tunic - Kasike,
Shots - Redial,
Gladiators - Dune,
Bag - Louis Vuitton,
Necklace - Atmosphere,
Belt - Motel,
Scarf - Louis Vuitton.

 

56 comments:

  1. OOooo rany rany Aniu!! Cudowna sesja <3 Jakie piękne, magiczne miejsce i te ZDJĘCIA! Proszę koniecznie ode mnie pogratulować Fotografowi, są cudowne! Tańczący na wietrze szal ma w sobie coś niesamowicie tajemniczego <3 I przede wszystkim bardzo mi się serce raduje, że znowu mogę oglądać Twoją uśmiechniętą buzię i megapozytywne zestawy! Buziaki kochana :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Martuś z całego serca, nawet nie wiesz jaką mi przyjemność sprawiłaś swoją obecnością tu na blogu;) Jest mi niezmiernie miło, a Fotografowi przekażę jak najbardziej.
      Jeżeli chodzi o chustkę to rzeczywiście jest tajemnicza, a to dla tego, że jest w pewnym sensie hołdem dla kogoś. Ostatnio trafiłam na blog 'Chustka', w sumie sama nie wiem jak, ale po przeczytaniu treści postanowiłam zabrać chustkę do Portugalii, żeby mogła poczuć powiew radości...
      Pozdrawiam Cię gorąco

      Ps.
      Tak się Kochana rozmarzyłam na tej plaży, że nie pamiętałam którędy mam wracać...
      :***

      Delete
  2. Aniu, wspaniałe zdjęcia. To musiały być świetne wakacje! Ja też muszę się wybrać w to miejsce - w końcu mam fototapetę w kuchni z prawie identycznym ujęciem jak drugie zdjęcie na Twoim blogu. Dopiero kilka miesięcy temu odkryłam, że ta plaża z fototapety to właśnie Praia de Marinha niedaleko Algavre. Definitywnie fototapeta do czegoś zobowiązuje :) Tańczący szal wygląda super. Jest w tym radość i tajemnica. Mocno Cię ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha Maju no nie spodziewałam się, że masz fototapetę w swoim z prawie identycznym ujęciem jak te zdjęcie, które zrobiłam w Portugalii. Cieszę się, że Ci się podoba:) Musisz tam koniecznie pojechać :) Pozdrawiam Cię

      Delete
  3. Fantastyczne zdjęcia. Przepiękne.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Aniu kochana takie cudnosci nam pokazujesz, jakie piekne zdjecia , Ty tam pasujesz Aniu tam jest twoje miejsce...Buziaczki

    ReplyDelete
  5. cudowne widoki!! cudnie. A sukienkę masz do tego wszystkiego przepiękną :) I jak to dobrze znów Cię widzieć ,gdy ta szarówka za oknem się zaczyna. A Ty zawsze taka przepełniona kolorem i uśmiechem :)

    ReplyDelete
  6. A beautiful outfit and a wonderful location ♥

    Greetings Sabine / Bling Bling Over 50

    ReplyDelete
  7. ale piękne zdjęcia i Ty na nich!!!! odjazdowa stylizacja!!! ta sukienka i rzymianki świetnie do Ciebie pasują..są takie egzotyczne... tylko torebka mi tu się gryzie, widziałabym coś lżejszego...ale, to mój gust, a każda z nas ubiera się jak lubi:)))
    zazdroszczę Ci tej plaży i słońca:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana ja tą torebkę biorę po prostu zawsze, nie mam ich wiele stąd umiłowanie do jednej :) Pozdrawiam Cię i dziękuję

      Delete
  8. Piękne miejsce, a stylizacja cudownie wpisująca się w klimat :)

    ReplyDelete
  9. ojj kochana jak dla mnie to jesteś gdzieś w raju :)) przepięknie!

    ReplyDelete
  10. Aneczko ta sesja jest taka piękna, że zapiera dech w piersi! I już nie wiem co podziwiać, czy piękną plażę czy piękną Anię???
    Bardzo się cieszę, że zdjęcie się podobało! A z karteczką się nie śpiesz, co się odwlecze to nie uciecze ;)
    Buziaki kochana ;***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyślę na pewno, a nawet dwie! Pozdrawiam

      Delete
  11. Anonymous3/10/13

    Aniu przepiękne miejsce...Przepiękna Ty..!!!
    Cudnie..!!!

    ReplyDelete
  12. Aniu! Twoj look zrobil na mnie duze wrazenie! Swietna tunika!!! Z gladiatrkami wyglada intrygujaco i stylowo. Piekne mejsca, a fotografie profesjonalne. Siedze i napatrzyc sie nie moge - a u mnie za oknem leje...:((
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bidulka Ty, mam nadzieję, że wyjdzie słoneczko specjalnie dla Ciebie!
      Pozdrawiam Cię Kochana

      Delete
  13. Aniu, zdjecia sa piekne!

    ReplyDelete
  14. zdjęcia super ;)
    Stylizacja cudowna ;)
    Piękne miejsca ;)

    ReplyDelete
  15. wow!!
    musimy
    Napisz do mnie, bo chyba usunelas facebooka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;****** Nie usunęłam, nie było mnie jakiś czas...

      Delete
  16. Anonymous4/10/13

    Wyglądasz przepięknie w ogóle śliczna z Ciebie dziewczyna, a zdjęcia przepiękne! Pozdrawiam z Walii

    ReplyDelete
  17. Anonymous5/10/13

    hej, mam pytanko odnośnie torebki LV. jest oryginalna, prawda? gdzie ją kupiłaś, bo się czaję od dawna, ale to jesdnak spory wydatek. o, i jeszcze tak w przybliżeniu ile kosztuje taka torba? pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć. Dziękuje Ci ogromnie za odwiedziny :)
      Torebka jest jak najbardziej oryginalna, kupiłam ją rok temu w sklepie Louis Vuitton w Leeds za jakieś 500 funtów tj 2500zł. Masz rację to spory wydatek ja sama bardzo długo na nią oszczędzałam, pracowałam soboty i niedziele, ale było warto. To jedyna duża torebka jaką mam i o dziwo pasuje do niemalże wszystkiego.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie
      Ściskam

      Delete
  18. ciekawa stylizacja !

    ReplyDelete
  19. o super :)
    buziaki! :*

    ReplyDelete
  20. Witaj! Piękne zdjęcia, oglądnęłam posta z zachwytem. Super udana sesja. Czasem do Ciebie zaglądam, bo zawsze jesteś uśmiechnięta i zawsze mogę wyłowić dla siebie coś co mi się spodoba. Jako blondynka z prostymi długimi włosami oczywiście w cichości zazdroszczę burzy loków :). Jeśli chodzi o stylizację to ja nie przepadam za takimi butami, ale to moje zdanie, i tak wyglądasz super! Czy to Portugalia? Spędziłam swój Honey Moon w Algarve i mam ogromny sentyment! Pozdrawiam, S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejciu jest mi niezmiernie miło, tyle ciepłych słow...
      Z tymi kręconymi włosami to wcale nie jest tak do końca pięknie... Ja o nie od zawsze dbam i mam tu na myśli codzienną pielęgnację, której poświęcam dziennie na prawdę kupę czasu. One nie wyglądają tak samo po przebudzeniu, a i trzeba je odpowiednio odżywić i nawilżyć...
      Jeżeli chodzi o Portugalie to ja się zakochałam w tym kraju i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze tam wrócę. Twój Honey Moon musiał być wspaniały i romantyczny, bo takie jest właśnie Algarve :) Cieszę się, że odnajdujesz na moim blogu coś dla siebie.
      Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam

      Delete
  21. kochana algarve! matko, jak cudownie, bylisym tam w tamtym roku w czerwcu, od tamtej pory zakochalam sie w tym miejscu, jest cudnie i wspaniale!

    zapraszam do mnie na nowy post ze spodniczka tiulowa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację Kochana, tam jest cudnie!

      Delete
  22. Mega zajebiste foty, Aniu! Outfit jest cudowny, a Ty jak bogini!!!
    Dla mnie BOMBA!
    Buziaki- Anna

    ReplyDelete
  23. Hejka! Właśnie do mnie dotarło, że posta dawno widziałam, ale komenta nie zostawiłam. Skleroza! :P Aniu, zdjęcia są przepiękne, widać, że wypoczywałaś po koliberkowemu, bo ślicznie się prezentujesz i po prostu kwitniesz! Słoneczko cię dopieściło, czego Ci szalenie zazdroszczę, i mam nadzieję, że masz tam więcej takich pozytywnych sesji w zanadrzu, coby rozgrzać moją zmarzniętą duszyczkę. :) Bardzo się cieszę, że wróciłaś, bo przez ten czas świat był bardziej szary niż zazwyczaj. Całuję! P.S. Buty od Dune - kocham!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Achhhh Aniu dziękuję Ci bardzo! Mam kilka sesji w zanadrzu, ale nie wszystkie są takie piękne jak ta z Praia do Marinha.
      Pozdrawiam Cię bardzo gorąco

      Delete
  24. Wszystko profesjonalne, ślicznie Ci w tej stylizacji!

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia Aniu i Ty piękna na nich, widoki śliczne, marzy mi się też takie ciepełko...pozdrawiam serdecznie...

    ReplyDelete
  26. Anonymous6/10/13

    Świetna sesja :) Piękne zdjęcia, a pomysł z szalem jest jak z teledysków :) Bardzo przyjemnie się ogląda zdjęcia, cudowne miejsce, plaża piękna ... Ach, od razu chce się wyjechać z tej zimnej Polski ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana Ty, ten pomysł z szalem to moja interpretacja tęsknoty za życiem i wolnością... Jakiś czas temu trafiłam na blog "chustka", bardzo mnie wzruszyła historii autorki tego bloga...
      Pozdrawiam Cię gorąco

      Delete
  27. Dziękuję za wizytę na blogu i komentarz!
    Wspaniałe widoki! Portugalia jest na mojej short liście wakacyjnych celów. A chusta na wietrze rzeczywiście widowiskowa.

    ReplyDelete
  28. Wow! Brak mi słów! Świetne widoki i rewelacyjne zdjęcia!

    ReplyDelete
  29. ta sesja mocno podbiła moje serce <3 jest wspaniała <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;)))) Kamilko bardzo mnie to cieszy :)

      Delete
  30. Wszystko piękne! Strój, plener, nastrój zdjęć ... ach!

    ReplyDelete
  31. Shoes to dye for!!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  32. Your creativity is amazing, Anna. I also adore your outfit- including the gladiator sandals. This tunic is very lovely along with the white shorts. I love the positive energy you bring to your posts. I really dig that handbag as well.

    johnbmarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. super sesja i zdjęcia :-)
    pozdrawiam i zapraszam na blog MUSZKA :-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. to są po prostu tortury!!! ja siedzę przykuta do biurka, za oknem szaro i buro, a tu takie zdjęcia... coś pięknego, dla takich chwil warto żyć, myślę że też tak czułaś będąc tam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bidulka... Z drugiej strony fajnie, że mój blog Cię troszkę ogrzeje ;)

      Delete
  35. O jeny!!! Wyglądasz oszałamiająco! Przecudne ciuszki (szczególnie ta tunika . . . dla mnie bajka;), przecudne widoki i modelka przede wszystkim :) Pozdrawiam Cię baaardzo serdecznie i dziękuję za przemiłe słówka !!!:)

    ReplyDelete
  36. Anonymous12/10/13

    Wow jaka piekna sesja, ślicznie!

    ReplyDelete
  37. Aniu cudne widoki, moje klimaty... Na pewno tam dotrę, zachęciłaś mnie bardzo. Jednak widoki bez Ciebie - to mało. Wyglądasz booooooooooosko! Ściskam Cię mocno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Kochana, tak bardzo się cieszę, że do mnie zaglądasz :)

      Delete
  38. Oglądam i nie mogę się nadziwić taki pięknych kreacji, wyglądasz nieziemsko!

    ReplyDelete

Thank You for Visiting my Blog. I'd love to hear from you, post your comments or shoot me an email with any questions.

Hummingbird Girl