June 10, 2013

Little Bit of Retro Geometry

Jean Michel Jarre - Geometry of Love ♥ ♥ ♥

Flowers of sound, inner flowers...
Blossoming from mystery, their beauty enhanced over time, 
opening into space. 
Elegance, intoxication and intimate warmth.
Infinite streams flowing in a meadow of love and sensuality. 






Wearing : 
Blouse - Topshop, Tuxedo Blazer - TKMaxx, Trousers - River Island, 
Bag - Louis Vuitton Speedy 35, 
Heels - TKMaxx,
Fascinator - Handmade (Ebay), Scarf - Louis Vuitton,
Watch - Dolce and Gabbana, Earrings - Atmosphere.



26 comments:

  1. Anonymous10/6/13

    Because of latest events in Turkey, I could not follow your latest blog posts and like many Turkish bloggers I wont write new posts till the events end to support Gezi. You are so colorful and beautiful rainbow lady!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hope You'll get chance to see everything soon! I looking forward to see Your new posts ! Have a lovely whole week sweetie

      Delete
  2. Swietne polaczenie. Za marynarke to bym sie dala pokroic ;) Cudo, takiej poszukuje.

    ReplyDelete
  3. świetne spodnie! super stylizacja ;-)

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się w tych spodniach! Rewelacja!

    ReplyDelete
  5. uwielbiam Twoją kolorowość ;) piękne szpilki!

    ReplyDelete
  6. Witam Aniu! Bardzo ładnie wyglądasz w tych jakże oryginalnych dzwonach! Bardzo podoba mi się też Twoja marynarka i ozdoba na głowie:)
    Pozdrawiam Cie cieplutko- Anna
    P.S
    Buty są świetne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ach jaki Ty słodziak jesteś !!!

      Delete
  7. Ale szalone spodnie, dzwony i to w printy - podwójne brawa za odwagę! Czerwone szpilki rewelacja !!! A JMJ kocham ja i cała moja rodzinka ( płyta w samochodzie na stałe gości) buźka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój Tato zaraził mnie elektroniczną i rockową muzyką - tą prawdziwą jak to mawiał:) Uwielbiam radość i energię, która płynie z utworów JMJ.
      Jeżeli chodzi o spodnie to czułam się w nich jak ptaszek, są tak zwiewne i szerokie na dole, że dały mi uczucie 'odlotu' :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Delete
  8. The blazer is very classy, and the flared pants are great with the funky geometric patterns. The pumps are spicy to compliment this lovely outfit. I also like the scarf and the handbag. Great outfit, Anna! Beautiful.

    johnbmarine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You John, You are my biggest Fan probably :) I'm not a lover of classy outfits but I do like matching sometimes things that very simple, they look nice with crazy clothes like those trousers :) Have a nice day :)

      Delete
  9. Wreszcie mogę usiąść i spokojnie komenta napisać. :) Jest to doskonały zestaw, bardzo mi się podoba użycie czerwonych dodatków, bo cudnie pasują do zieleni. W butkach się zakochałam! <3 Toczek po prostu malina, aż zazdroszczę tych bujnych loków, bo takie zawsze pięknie wyglądają, nie to, co proste i sztywne. Kobiecość aż tryska, toteż me gusta! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za bardzo miłe i ciepłe słowa:) Nie byłam do końca przekonana do tych spodni, ale kiedy je założyłam powiedziałam: idę w nich !!! Cieszę się, że Ci się podoba!!!

      Delete
  10. Oglądanie dzisiaj Twojego bloga pozwala mi zapomnieć o wczorajszym strasznym dniu (przez Tychy przeszło wczoraj straszne gradobicie, w życiu czegoś takiego nie przeżyłam)Twoje kolorowe i optymistyczne zdjęcia są całkowitym przeciwieństwem tego co widzę teraz za oknem.Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja, spodnie są odlotowe :)))czerwone buciki bajeczne i jak się tu nie uśmiechać ?! :)))))) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak bardzo mi przykro Kochana, mam nadzieję, że czujesz się dobrze i że wszystko jak najszybciej wróci do normy i nigdy się nie powtórzy !!!
      Cieszę się, że mój ubiór choć troszkę Cię rozweselił i na twojej twarzy zagościł uśmiech :) Pozdrawiam Cię bardzo bardzo cieplutko i życzę wszystkiego co najpiękniejsze !!!

      Delete
  11. Such a cute outfit girl! :) x

    www.zdevania.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. rewelacyjny wzór i fason spodenek

    ReplyDelete
  13. Spodnie to moja młodość, miałam podobne kiedyś dawno, dawno temu.

    ReplyDelete
  14. Pięknie , nietuzinkowo i bardzo odważnie , brawo . Znacznie łatwiej schować sie za klasykę ! Masz fantastyczne włosy !!!

    ReplyDelete
  15. Super spodnie!

    ReplyDelete
  16. wspaniała marynarka:)
    jak zawsze trafiona stylizacja :D

    ReplyDelete
  17. Klasyczne czerwone szpilki - esencja sexappealu! Mrrrrauuu;)

    ReplyDelete
  18. zakochałam się w tym zestawie, genialne połączenie faktur i wzorów! mega plus za toczek:) też je uwielbiam:)

    ReplyDelete
  19. Anonymous18/6/13

    Te szpilki w połączeniu z szalem Luisa jest boskim zestawieniem :) A i marynarka czaruje mnie na kolejnej sesji :)

    ReplyDelete
  20. Oglądam, oglądam i mam ochotę wykrzykiwać Achy i Ochy nad Twoimi ciuchami! Szałowe te dzwony powaliły mnie totalnie! :) :)

    ReplyDelete

Thank You for Visiting my Blog. I'd love to hear from you, post your comments or shoot me an email with any questions.

Hummingbird Girl